#1 Jill Münger

 


Persönlicher Sponsor


Zur Person

Name Jill Münger
Spitzname Jilly, Schill
Geburtsdatum 23.07.1998
Position Goalie
Bei piranha seit 2018

Damit verbringe ich meine Zeit neben dem Unihockey: Bizli schaffe, bizli schuel und mengmol bizli Huushalt no

So bin ich zum Unihockey gekommen: Über en Kolleg vum Kolleg

Im Team habe ich diese Rolle: Die wo ab und zue gern es gspässli macht

Mein Persönliches Unihockey-Highlight: D Superfinals sind immer es riese Highlight

Diese Rituale habe ich an einem Spieltag: D Täsche öppe 3 Mol packe und wieder ufmache zum luege dasi au sicher nüt vergesse han (meistens fehlt denn doch was…)

Ein geheimer Fakt über eine Mitspielerin: S’git wer, wo sich vor rohem Poulet gruust.
Denn gsesch die amigs mit Gummihändschli das Pouletbrüstli usde Packig neh als wers was kontaminierts. Immer wieder amüsant de ablick 😉

Zum Schluss möchte ich noch sagen: Ich glaub s’isch alles gseit

Sponsoren